هتلهای دبی
نوشته شده توسط : مهسا

هتل می فر دبی

 hotel mi fer dubai

هتل می فر دبی در موقعیت مرکزی در ناحیه دیره قرار گرفته است و در نزدیکی خیلی از جاذبه های تاریخی و توریستی شهر واقع شده است. هتل می فر دبی دارای پارکینگ رایگان و ایاب و ذهاب برای فرودگاه بین المللی دوبی را برای میهمانان و مسافران دبی در اختیار قرار داده است. 
میهمانان و مسافران میتوانند از امکانات رفاهی هتل که دارای استخر روباز و ورزشگاه بسیار مجهز می باشد استفاده کنند.هتل می فر دبی ، رستوران و تریاهای مختلفی برای خود دارد. برج ساعت، مرکز خرید، بندر تاریخی، زمین گلف دبی از جمله مکانهایی می باشد که به آسانی از هتل می شود به این مکانها دسترسی داشت. هتل دارای امکانات دیگری مانند : لباسشویی و آرایشگاه می باشد که میتوانید در طول اقامت نیز آراسته باشید. هتل دارای یک صرافی می باشد که مسافران می توانند مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران  تور دبی  تدارک دیده است که این عزیزان نیز در مدت اقامتشان از سفر خود لذت ببرند و آرامش داشته باشند.


 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتلدبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.


هتل گرند سنترال دبی

هتل گرند سنترال دبی

هتل زیبا و لوکس گرند سنترال با خدمات و امکانات عالی برای مسافران  تور دبی  و میهمانان خود مهیا کرده است.امکانات هتل مانند : سونا ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (برای همه فصول) ، مرکز سلامت و آبگرم ،   ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد .از امکانات دیگر هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان می باشد. يک صرافي در هتل می باشد که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید. اتاق جلسه تجهیز شده در هتل مهیا می باشد. به خواست مسافرين و میهمانان، ترانسفر فرودگاه برایشان آماده می شود. از خدمات زیبایی هتل برای مدت زمان اقامت خود استفاده کنید تا در این مدت اقامت هم آراسته باشید. رستوران هتل با غذاهای متنوع و لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران  تور دبی  می باشد. مرکز بدنسازی در هتل وجود دارد می توانید ادامه فعالیت ورزشی خود را در طول اقامت خود داشته باشید.


هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

Novotel World Trade Centre Dubai

هتل 4 ستاره  Novotel World Trade Centre Dubai در مرکز شهر دبی واقع و در سال 2005 تاسیس شده است. این هتل شامل 2 رستوران ,2 بار و یک اتاق کنفرانس با امکانات و نیز یک کافی شاپ می باشد. فاصله هتل تا وسایل نقلیه عمومی کم است, همینطور از هتل به سمت فرودگاه بین المللی حدود 5 دقیقه و نسبت به مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله وجود دارد. اتاقهای هتل مدرن و جادار همراه با تختهای بزرگ می باشد. امکانات اتاقها شامل حمام, تلویزیون LCD 12 اینچ همراه ماهواره  و اینترنت هست. از دیگر امکانات آن  برای مسافران  تور دبی می توان به سشوار, مینی بار, لوازم مورد نیاز برای درست کردن قهوه یا چای, خط تلفن مستقیم, ایرکاندیشنر و رادیو اشاره کرد. هر اتاق پذیرای دو بزرکسال و دو کودک می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: